REGULAMENT Rock FM– CAMPANIE PROMOTIONALA „ TRICOURY PENTRU JUNIORY”
SECTIUNEA
1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „TRICOURY PENTRU JUNIORY” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de catre MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („Organizatorul”) cu sediul social in Splaiul
Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10,
Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului
de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare
13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta
este detinuta de societatea CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”).
Campania se
va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va
fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in
mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr.
165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si pe site-ul
www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro
sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.
SECTIUNEA
2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata
si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de
radio „ROCK FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania
si pe internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA
3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand cu data de 5 mai 2025
si pana la data de 20 iunie 2025 inclusiv. Concursurile
Campaniei au loc incepand cu data de 5 mai 2025 si pana la data de 20 iunie
2025, inclusiv, câte unul pe zi, în cadrul emisiunilor matinale difuzate în
intervalul orar 07:00 – 10:00 la postul de radio Rock FM, castigatorii fiind
anuntati zilnic pe postul de radio Rock FM și/sau prin postări pe canalele de
social media ale postului.
SECTIUNEA
4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
Prin organizarea acestei Campanii, se urmăresc promovarea
mărcilor de notorietate publica Rock FM, a programelor din grila radioului Rock
FM, Morning Glory, Auchan, Habitat for Humanity.
SECTIUNEA
5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea castiga premiile acordate in cadrul Campaniei,
Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio
“Rock FM” conform sectiunii 2.
b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul
aplicatiei Whatsapp la numărul 0729 00 11 22 aparținând Rock FM datele lui
(nume, prenume, vârsta si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea adresata de realizatorul emisiunii. La concurs se pot înscrie
exclusiv persoane cu vârsta de peste 18 ani, chiar daca participarea presupune
transmiterea mesajelor unor copii minori (participanții care realizează
înscrierea pot fi exclusiv părinții sau tutorii minorilor).
Un participant care înscrie la concurs un copil minor declară și garantează
organizatorului concursului că este părintele/tutorele copilului înscris și că
este de acord cu participarea acestuia la Concurs, respectiv cu fixarea
(înregistrarea) vocii și a prestației copilului său minor, cu prelucrarea
datelor minorului conform Anexei la prezentul regulament.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventualele disfunctionalităti ale tertilor sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la Campanie implicand
obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul
va verifica prin metode proprii corectitudinea participantilor si ii va
descalifica pe cei a caror activitate in cadrul Concursului Campaniei va fi
considerata drept frauda.
Organizatorul isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA
6. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI
Concursurile Campaniei se vor
desfășura pe durata acesteia in cadrul emisiunilor difuzate pe postul de radio Rock FM
intervalul orar 07.00 -10.00, în zilele lucrătoare (de luni până vineri), cate 1
(una) ediție de concurs pe zi. La difuzarea semnalului de concurs, ascultatorii radio
Rock Fm sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje vocale transmise prin
aplicația Whatsapp la numarul 0729 00 11 22 (tarif normal) cu mesajul/raspuns
specific intrebarii adresate de realizatorul emisiunii pe postul de radio Rock
Fm in ediția de concurs respectiva. Astfel, se vor lansa intrebari/teme de
concurs specifice pentru copii, cu privire la care participanții (exclusiv
părinți sau tutori ai minorilor in cauza), sunt invitați sa le transmită prin
mesaje audio. Realizatorii emisiunii vor alege apoi dintre mesajele primite cel
mai creativ raspuns si il va declara castigator. Realizatorii emisiunii de la
Rock FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este
finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu
privire la tema concursului;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Originalitate - Se punctează acele
răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de
răspunsurile celorlalți participanți.
d. Creativitate - Se punctează
răspunsurile cele mai creative
Mesajele / Raspunsurile care
contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura
telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si
participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea
privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la
Campanie.
Participantul își exprimă
acordul expres pentru prelucrarea și difuzarea vocii si mesajelor minorilor,
prin înscrierea în concurs confirmand faptul că este de acord cu prelucrarea
acestor date apartinand minorului.
Un participant poate castiga
un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca
se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu
va fi acordat, va rămâne in posesia Organizatorului.
Organizatorul
va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si ii va
descalifica pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata
drept frauda.
NOTA:
Participantul
accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat
sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe
parcursul derulării Campaniei „TRICOURY PENTRU JUNIORY” se
vor acorda in total 35 (treizecișicinci) de premii, câte 1(unul) pe zi constând
într-un tricou de copil din colecția campaniei Investim în Juniory, ediți8a5, în valoare de 60 de lei fiecare.
Valoarea totala a premiilor acordate este de 2100 lei.
Premiul
va fi acordat castigatorului (exclusiv o persoană majoră, părinte sau tutore al
copilului) cu condiția ca acesta sa nu
fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/ opțiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele
enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestora pe radio Rock FM.
Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia
premiului din motive independente de voinţa Organizatorului, exonerează
Organizatorul de orice răspundere.
Daca in timpul Campaniei nu
se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat
numarul estimat de premii sau acestia refuza primirea premilor, atunci premiile
ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului, dupa caz.
De asemenea, Organizatorul nu este raspunzator
pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru intrarea in
posesia premiului, acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
SECTIUNEA
8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campania ”TRICOURY
PENTRU JUNIORY” poate participa orice
persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la
data inscrierii la campanie.
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorului, ai societatii CANET RADIO SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor menționate anterior.
SECTIUNEA
9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Impozitul aferent
veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare va fi retinut si virat
la bugetul de stat in numele fiecarui participant desemnat castigator, conform
Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile
ulterioare. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra
diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei sau cuantumul
impozitului cu retinere la sursa este modificat/a in baza dispozitiilor legale
in vigoare la momentul platii premiului/incheierii conventiei de acordare a
premiului, se va lua in considerare suma/impozitul astfel modificat/a.
Orice alte obligatii de
natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor
fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmand ca,
ulterior, la momentul primirii premiului
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii de concurs a campaniei.
Orice discrepante intre
datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Predarea premiului va fi
insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire.
Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale
participantului, denumirea premiului si alte date dintre cele care au fost
comunicate direct si/sau telefonic.
Formalitatile necesare de
punere in posesie si predarea premiului catre castigator se vor realiza de
catre Organizator, prin curier in termen de minimum 5 zile lucratoare si
maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.
Participantii care castiga
una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
alte editii de concurs ale campaniei dupa momentul castigarii premiului,
exceptie facand participarea/castigarea editiei speciale.
Daca sunt identificate
cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de
cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru
recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Organizatorul va putea
decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi doar in Bucuresti.
Organizatorul poate prelungi
acest termen (de 40 de zile lucratoare) atunci când din motive organizatorice
nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu
condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea
formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA
10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune condiții și își exprimă acordul explicit cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorului înscris în
conformitate cu prevederile Regulamentului.
Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si
acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
Pentru activitati ulterioare
de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va păstra
confidențialitatea cu privire la datele personale ale Participanților, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfășurării si acordarii premiilor prezentei
Campanii.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele litigii aparute
între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului.
Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in
termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi va
asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislației aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi
intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar
nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro
sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este
disponibil pe site-ul www.Rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se
completează cu Regulamentul general aplicabil in cadrul concursurilor Rock FM
afisat pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai
recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea pe
site a Regulamentului modificat
b) la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „Rock FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al
Campaniei
(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal –
1.
Date privind operatorul de date cu caracter
personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În
vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților
vor fi prelucrate de către:
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, în calitate de Operator (denumită in cele ce urmează “Operator”)
prin
intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3,
Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007,
având CUI 20211002, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează
“Împuternicit”).
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri
sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email:
privacy@mgsi.ro.
- Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la participanți urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume,
prenume participant;
(ii) prenumele
și vârsta minorului;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) data
nasterii si localitatea de reședința/domiciliu;
(v) vocea minorului din mesajul transmis de
către participant în cadrul concursului.
În cazul câștigătorilor se va colecta și prelucra
suplimentar adresa de domiciliu/reședința și adresa de email (pentru expedierea
premiilor).
Data nașterii si localitatea vor fi colectate doar
pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si
rezident in Romania.
Adresa de domiciliu/reședința vor fi colectate
doar pentru persoanele câștigătoare in vederea transmiterii procesului verbal
de acordare premiu si a premiului.
- Scopul prelucrării
Datele cu caracter personal ale
participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator
prin intermediul Sub-Împuternicitului în vederea:
(i)
organizării
și desfășurării Campaniei;
(ii)
desemnării
și validării câștigătorilor;
(iii)
atribuirii
premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale
Operatorului.
(iv)
protejarii
intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta).
- Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimtamantului
si sau a interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a
Regulamentului și a anexelor la acesta.
- Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul
Campaniei de către Operator prin Sub-Imputernicit vor fi dezvăluite curierului
in vederea livrarii premiului castigat, precum si autorităților, în cazurile în
care Operatorul / Sub-Imputernicitul trebuie să respecte obligațiile impuse de
legislația în vigoare.
- Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor
declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea
Campaniei.
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor,
vor fi stocate de catre Operator si Sub-Imputernicit conform prevederilor
legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la
data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc acordarea premiilor.
La expirarea perioadei de stocare a
datelor cu caracter personal, Operatorul si Sub-Imputernicitul vor
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Sub-Imputernicitul,
care nu are legatura cu acordarea premilor, va sterge datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de
la data declararii acestora castigatori.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu
caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care
sunt stocate in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in materie de
arhivare.
- Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile
si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei,
urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii)
dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
- Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
La Campanie pot participa persoanele
fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei care vor înscrie
în concurs mesaje inregistrate ale unor minori.
În cadrul Campaniei se va prelucra
exclusiv vocea, prenumele și vârsta minorilor ale căror mesaje vor fi înscrise
în concurs. In situatia in care Operatorul/ Împuternicitul primeste alte date
cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani,
aceste date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si
stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. In cazul in care un parinte sau un
titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter
personal apartinand copiilor lor minori fără acceptul lor expres, Operatorul va
sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si
stocare.
- Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze
masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de
securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului
precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea
prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in
baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
- Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica
prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in
cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
incunostintate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele personale
ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
Organizator,
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L.