REGULAMENT Rock Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "Danone 25 de
ani’
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania "Danone
25 de ani” este organizata de către DANONE PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE ALIMENTARE
SRL (in continuare, DANONE PDPA SRL), cu sediul în
Str. Canea Nicolae 96 , Sector 2 , Cod poștal 023076, București, având CUI
RO8961927, J40/9619/1996, denumită in continuare „Organizatorul” prin
intermediul Societatii GOLIN HARRIS PUBLIC RELATIONS S.A., persoana
juridica romana, cu sediul social în str. Grigore Alexandrescu nr. 89-97,
Corpul B, etaj 4, modul A, Sector 1, București, înregistrata la Registrul
Comerțului sub nr. J40/4863/1998, CUI RO 10596424 (denumita in continuare
„Agentia” sau „Imputernicitul 1 al Organizatorului”, care va desfasura
urmatoarele activitati in cadrul Campaniei: management campanie, intermediere
furnizori, achizitia si trimiterea premiilor, în numele clientului său, denumită
in continuare „Organizatorul”) și MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (MGSI) cu sediu in București, Splaiul Unirii, nr.165, Clădirea TN Offices 1,
etaj 10, camera B, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4497/2001,
cod unic de inregistrare RO 13869251, (denumit in continuare in mod
individual „Co-Organizator media”), Co-organizatorul ocupând-se cu desfășurarea
Campaniei si având intervenții pe postul pe postul de radio “ROCK FM”, post a cărui
licență este deținută de societatea CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) si poate fi
recepționat in București si in alte 11 de orașe din Romania si pe Internet, pe
site-ul www.rockfm.ro, denumiți in continuare Organizatorii, si individual
Organizatorul si/sau Co-Organizatorul, după caz.
Campania
se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este
obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va
fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in
mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr.
165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si pe site-ul
www.rockfm.ro.
Organizatorii
isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a
suspenda desfășurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste
decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane,
urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a
desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe
site-ul www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.
Prin organizarea
acestei Campanii se urmărește promovarea mărcilor de notorietate publica Rock FM,
Danone și a programelor din grila radioului Rock FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe
postul de radio „ROCK FM”, care poate fi receptat in București si in alte 11 de orașe
din Romania si pe internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va
desfasura in perioada de 2 decembrie 2024 – 6 decembrie 2024 si include câte 1(un)
concurs zilnic organizat in cadrul emisiunii Morning Glory difuzate de luni pana
vineri in intervalul orar 07:00-10:00 pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, Danone.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru a
participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate in cadrul
Campaniei, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform sectiunii 2.
b. Participantul va transmite un mesaj
prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0729001122 aparținând Rock FM
datele lui (prenume, vârsta si localitatea de reședință/domiciliu) raspunsul la intrebarea adresata de realizatorul
emisiunii.
Ulterior desemnării
câștigătorilor, conform prevederilor prezentului Regulament, Participantii vor
fi contactati de catre organizatorul Golin in baza numarului de telefon prin
care au transmis raspunsul la intrebarile Concursului in vederea transmiterii
urmatoarelor date: nume, prenume, data nasterii (pentru verificare varstei de
participare la camopanie) si adresa necesara livrarii premiului, CNP/copie CI
in cazul premiilor care depasesc valoarea de 600RON.
Organizatorii
nu raspund pentru eventualele disfunctionalităti ale tertilor sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
internet etc.
Prin
inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la Campanie
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI
Concursurile Campaniei
se vor desfășura pe durata Campaniei, 2 decembrie 2024 - 6 decembrie 2024 in cadrul
emisiunii Morning Glory difuzate de luni pana vineri in intervalul orar 07:00-10:00,
la difuzarea semnalului de concurs, ascultatorii radio Rock Fm fiind indemnati
sa se inscrie prin mesaje transmise prin intermediul aplicației Whatsapp la
numarul 0729001122 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii
adresate de realizatorul emisiunii pe postul de radio Rock Fm in ziua
respectiva. Acesta va alege apoi dintre mesajele primite, cel apreciat ca fiind
mai original și creativ raspuns la intrebarea editiei de concurs si poate intra
in direct cu ascultatorul care l-a trimis, pentru a-l declara castigator.
Realizatorii emisiunii de la Rock FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind
castigator. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de
concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de
jurizare:
a. Respectarea
cerintei cu privire la tema concursului;
b. Respectarea
regulamentului campaniei
c. Originalitate
- Se punctează acele răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai
diferite fata de răspunsurile celorlalți participanți.
d. Creativitate
- Se punctează răspunsurile cele mai creative
Mesajele /
Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
Co-Organizatorul MGSI va verifica prin mijloace proprii corectitudinea
participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul
campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Co-organizatorul
nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera
ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice
tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a
participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza
unei simple banuieli de frauda, Co-organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi
in acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se va acorda câte un
premiu în cadrul fiecărei ediții de concurs, constand intr-un Pickup ProJect E1 Phono, valoare 1099 lei, în
total fiind acordate 5 (cinci) premii în cadrul întregii Campanii.
Valoarea totala a premiilor acordate este de 5495 lei. Premiile din cadrul Campaniei “Danone
25 de ani” sunt
acordate de catre Agentia GOLIN HARRIS PUBLIC RELATIONS S.A., in
numele clientului său Danone PDPA,
urmand ca aceasta sa efectueze si formalitatile necesare acordării si transmiterii
premiilor catre fiecare castigator al Campaniei, precum și obligațiile legale
cu privire la plata impozitului cu privire la veniturile din premii.
Premiul va fi
acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă,
în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi
sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia
premiului din motive independente de voinţa Organizatorului, exonerează
Organizatorul de orice răspundere.
Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti
decat numarul estimat de premii sau acestia refuza primirea premilor, atunci
premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului, dupa caz.
De asemenea, Organizatorii nu sunt raspunzatori
pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru intrarea in
posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare, cheltuieli conexe
etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
In privinta premiului, raspunderea Co-Organizatorului
este strict limitata la desemnarea câștigătorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campania “ Danone
25 de ani” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care
a implinit varsta de 18 ani pana la data
inscrierii la campanie.
Nu pot participa
la Campanie angajatii Organizatorului, ai Co-organizatorului, ai societatii CANET
RADIO SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum
si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei, inclusiv
angajatii Danone. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de
gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Impozitul
aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015
privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare va fi retinut
si virat la bugetul de stat in numele fiecarui participant desemnat castigator,
conform Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare de catre Agentia Golin. Impozitul cu retinere la sursa
este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului
si suma de 600 de lei. Daca suma de 600
de lei sau cuantumul impozitului cu retinere la sursa este modificat/a in baza
dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului/incheierii
conventiei de acordare a premiului, se va lua in considerare suma/impozitul
astfel modificat/a.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”,
urmand ca, ulterior, la momentul
primirii premiului sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data castigarii unei editii de concurs a campaniei.
Predarea
premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de
predare-primire in dublu exemplar. Procesul Verbal va contine, printre altele,
datele de identificare ale participantului, denumirea si valoarea premiului si
date dintre cele care au fost comunicate direct si/sau telefonic.
Formalitatile necesare
de punere in posesie si predarea premiului catre castigator se vor realiza de
catre Organizator, prin curier in termen de minimum 10 zile lucratoare si
maximum 40 zile lucratoare de la data finalizarii inscrierii complete si
corecte in campanie.
Participantii
care castiga una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa
participe la alte editii de concurs ale campaniei dupa momentul castigarii
premiului, exceptie facand participarea/castigarea editiei speciale.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu
transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Organizatorul va
putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi doar in București.
Organizatorul
poate prelungi acest termen (de 40 de zile lucratoare) atunci când din motive
organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul
termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin
participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de
la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va
păstra confidențialitatea cu privire la datele personale ale Participanților,
le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite
catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul
prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării si acordarii
premiilor prezentei Campanii.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In cazul in care
orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfășurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa
Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de
la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu
isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie
fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false
sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date
sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu
raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va
putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a
Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro si/sau pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.Rockfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul
Campaniei se completează cu Regulamentul general aplicabil in cadrul
concursurilor Rock FM afisat pe site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorii
isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.
Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai
recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Rock
FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul
Oficial al Campaniei
(“Campania”)
- Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și
subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale
participanților vor fi prelucrate de către:
DANONE PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE
PRODUSE ALIMENTARE SRL (in continuare, DANONE PDPA
SRL), cu sediul în Str. Canea Nicolae 96 , Sector 2 , Cod poștal 023076,
București, având CUI RO8961927, J40/9619/1996, în calitate de Operator,
GOLIN HARRIS PUBLIC RELATIONS S.A., cu sediul social în str. Grigore Alexandrescu nr. 89-97, Corpul B, etaj
4, modul A, Sector 1, București, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr.
J40/4863/1998, în calitate de Împuternicit,
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,
Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la
Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit
1,
prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, București, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002,
atribut fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit 2.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt următoarele:
GOLIN HARRIS PUBLIC RELATIONS S.A – Roxana Glont rglont@golin.ro
- Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul
Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la
castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) data nasterii
(v) adresa de domiciliu/resedinta
Data
nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta
Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie.
Suplimentar, de la câștigători,
organizatorul mai colecteaza si prelucreaza următoarele date:
(vi) adresa
e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu participanții și
câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului
sau inmanarea a premiului;
(vii) codul
numeric personal pentru indeplinirea obligatiilor privind reținerea și virarea
impozitului asupra veniturilor din premii.
- Scopul prelucrării
Datele cu caracter personal
ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator
prin intermediul Împuternicitului, Sub-Împuternicitului 1 al Imputernicitului 2
în vederea:
(i)
organizării
și desfășurării Campaniei;
(ii)
desemnării
și validării câștigătorilor;
(iii)
atribuirii
premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale
Operatorului.
- Temeiul
juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în
temeiul consimtamantului si sau a interesului legitim, prin acceptarea de către
persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
- Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în
cadrul Campaniei de către Operator prin Sub-Imputernicit vor fi dezvăluite curierului
in vederea livrarii premiului castigat, precum si autorităților, în cazurile în
care Operatorul / Sub-Imputernicitul trebuie să respecte obligațiile impuse de
legislația în vigoare.
- Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, respectiv de la data predarii premiilor.
Datele cu caracter personal
ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a
premiilor, vor fi stocate de catre Operator si Sub-Imputernicit conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc acordarea
premiilor.
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul si Sub-Imputernicitul vor
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Sub-Imputernicitul,
care nu are legatura cu acordarea premilor, va sterge datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de
la data declararii acestora castigatori.
Pe intreaga perioada de
stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop
decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozitiile legale in
vigoare in materie de arhivare.
- Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari
echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata
Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii)
dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
- Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Sub-Împuternicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Sub-Împuternicitului. In cazul in care
un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor
date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18
ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
- Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului
precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea
prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in
baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
- Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
incunostintate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele
personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulatie a acestor date.
Organizator,
DANONE PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE ALIMENTARE S.R.L.
Prin Agenția
GOLIN HARRIS
PUBLIC RELATIONS S.A.
Coorganizator,
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.