REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA
„Castiga un biletel” 2025
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Castiga un biletel”
(denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul
de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata
CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) (denumit in continuare in mod individual
„Organizatorul”) si pe Internet, pe site-ul
www.rockfm.ro/romaniaaresangederocker.
Campania se va desfasura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru
toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe
site-ul www.rockfm.ro.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii
si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul
www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM. Scopul
Campaniei este de promovare a postului de radio Rock FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si
se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Rock FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din
Romania si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA
CAMPANIEI
Campania se va desfasura pe
postul de radio Rock FM in perioada 30 aprilie 2025 - 30 mai 2025 inclusiv. Concursurile
Campaniei au loc incepand cu data de 30 aprilie 2025 si pana la data de 30 mai 2025,
inclusiv, câte unul in fiecare zi de miercuri, în cadrul emisiunilor matinale
difuzate în intervalul orar 07:00 – 10:00 la postul de radio Rock FM, castigatorii
fiind anuntati zilnic pe postul de radio Rock FM și/sau prin postări pe
canalele de social media ale postului.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI
PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Rock FM, Morning Glory, Electric Castle.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA
CAMPANIE
Pentru participarea la
aceasta campanie nu este necesara inscriere prealabila. Participarea la
campanie se efectueaza prin trimiterea de mesaje prin aplicatia whatsapp la
numărul de telefon indicat in cadrul emisiunii, la semnalul de concurs lansat
de realizatorii de programe Rock FM, pe perioada concursului mentionata
anterior.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin participarea la
Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului, inclusiv a procedurii de prelucrare a datelor cu character
personal, si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la Campanie implicand
obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea computerelor, telefoanelor sau a
conexiunii la internet a participantilor. Organizatorul nu raspund pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet sau
altii asemenea.
Organizatorul va verifica
prin metode proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei
a caror activitate in cadrul Concursului Campaniei va fi considerata drept
frauda.
Organizatorul isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 30 aprilie 2025 - 30 mai 2025, in fiecare zi
de miercuri in intervalul orar 07:00 10:00, la semnalul de concurs, realizatorul
de program de la Rock FM va lansa cerinta/ intrebarea concursului.
Concursul se desfasoara in 2 etape:
Etapa 1 - In prima etapa a concursului, ascultatorii
care vor sa participe la concurs vor trimite raspunsurile lor prin aplicatia
whatsapp la numarul de telefon indicat de realizatorul de program de la Rock
FM.
Primii 2 (doi) participanți care răspund corect la
cerința de concurs se califică în etapa următoare (etapa 2).
Etapa 2 - In aceeasi editie de concurs, primii 2
(doi) ascultatori care au raspuns corect
in prima etapa a concursului, vor fi contactati in direct si vor raspunde unui
numar de intrebari adresate simultan, de catre realizatori. Va fi declarat
castigator ascultatorul cu cele mai multe raspunsuri corecte la intrebarile
adresate.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei;
c. Oferirea raspunsurilor
corecte.
Mesajele care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul mesajelor, sau pentru mesaje care cad sub
incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata
perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat
anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil
doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In cadrul Campaniei, se va
acorda câte 1 (un) premiu, la fiecare editie de concurs .
Fiecare premiu constă în
acordarea a 2 (doua) bilete la Festivalul Electric Castle, care se desfasora in
perioada 16 - 20 iulie 2025, la Bontida, Judetul Cluj. Valoarea premiului este
de 1000 lei.
In
total se vor acorda 5 premii in valoare totala de 5000 lei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terti.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele
enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock FM
sau pe site-ul www.rockfm.ro.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La campania „Castiga un
biletel” pot participa orice persoane fizice rezidente in Romania, cu varsta de
peste 18 ani.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie a
postului de radio „Rock FM”), precum si ai altor firme implicate contractual in
organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de
gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
AFERENTE
Organizatorul va calcula si
va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii,
reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de
natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe postul de radio „Rock FM”, în cadrul emisiunilor Morning Glory
difuzate pe post și pe pagina Facebook a emisiunii Morning Glory, conform celor
enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in
posesia premiului in mod direct .
Reprezentantul
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 (zece) zile
lucratoare de la data castigarii premiului campaniei, in vederea confirmarii
datelor comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare
pentru acordarea premiului.
Orice discrepante intre
datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile câștigate constând
în biletele de acces la Festivalul Electric Castle 2025 vor fi transmise în
numele organizatorului concursului direct de către organizatorul Festivalului,
Societatea EC Music Festival SRL.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR
PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament, precum șia publicării și
difuzării ulterioarea a înregistrărilor cu aceste persoane.
Pentru activitati ulterioare
de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute
între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului.
Cel sesizat va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum
15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente.
Organizatorul nu isi va asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Castiga un biletel"
va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a
Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul rockfm.ro sau
pe postul de radio Rock FM.
SECTIUNEA 13.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este
disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile Regulamentului aplicabil in cadrul concursurilor
RockFM afisat pe site-ul www.rockfm.ro
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de
radio Rock FM.
Modificarile/forma modificata
a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
- la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
- la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „ROCK FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul
Oficial al Campaniei „Castiga un biletel” (“Campania”)
- Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
- Date privind operatorul
de date cu caracter personal si imputernicitul
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare
"Operatorul"
prin intermediul CANET RADIO
S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului
Comerțului sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în
calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează
“Împuternicit ”).
si EC Music Festival SRL, cu
sediul social pe Str. Piezisa, nr. 19, ap. 10, Cluj-Napoca, jud. Cluj, avand CUI:
RO39528681, inregistrata la Registrul Comertului sub nr: J12/2729/2018,
reprezentata prin Administrator Obogeanu Iulian, in calitate de Sub-imputernicit.
Datele de contact pentru
nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la
datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318
8000, email: privacy@mgsi.ro
- Categorii de date cu
caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Imputernicitului va colecta de la participanti
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i)
nume;
(ii)
prenume;
(iii)
numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv)
data nasterii - va fi colectata doar
pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
In cazul castigatorilor,
Organizatorul va prelucra suplimentar urmatoarele date:
(i) adresa e-mail pentru a avea o
alta alternativa de comunicare cu participanții și câștigătorii cu privire la
comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(ii) codul
numeric personal necesar pentru îndeplinirea formalitatilor financiar-fiscale
privind acordarea premiului.
- Scopul procesarii
Datele cu caracter personal
ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului in vederea:
(i)
organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii)
desemnarii si validarii castigatorilor și a mesajelor ce vor fi incluse în
campanie;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar
contabile ale Operatorului;
- Temeiul juridic al
prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de
catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
- Destinatarii datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite
Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile
in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in
vigoare.
- Perioada de stocare a
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de [60] de zile
de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal
ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor
legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la
data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa
caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare,
impunand Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal
ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti
in termen de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in
niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.
- Drepturile persoanelor
vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice
moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale
prevad contrariul;
(vii)
dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
- Protectia datelor cu
caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
- Securitatea datelor cu
caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si
Sub-Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin participarea la
Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu
caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in
organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti si
sub-imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si
validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
- Modificarea politicii de
prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata conform Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la
cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
ORGANIZATOR:
Media
Group Services International S.R.L.