REGULAMENT Rock FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Gerovital Kids”

REGULAMENT  Rock FM –  CAMPANIE  PROMOTIONALA  „Gerovital Kids”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Campania „Gerovital Kids” este organizata de catre FARMEC SA, societate cu sediul in Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16, avand codul fiscal RO199150, J12/14/1991, cont RO65INGB0003008181698912, deschis la ING Bank, („Organizatorul”) reprezentata prin PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA, cu sediul social in Bucuresti, Strada Nicolae Iorga, nr 13, corp A, camera 4, eraj 1, sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/14264/2014, cod de inregistrare fiscala RO33883390, avand ca partener media pe MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pt postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) denumit in continuare „Partenerul.

Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul ROCK FM din Splaiul Unirii, nr. 165, Cladirea TN Offices 1, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si pe site-ul www.rockfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.

Prin organizarea acestei Campanii, se urmăresc promovarea mărcilor de notorietate publica Rock FM, a programelor din grila radioului Rock FM precum si a produselor Farmec si Gerovital.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „ROCK FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe internet, pe site-ul www.rockfm.ro.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri inclusiv, timp de 5 zile incepand cu data de 22 aprilie 2024 si pana la data de 26 aprilie 2024 inclusiv, în cadrul emisiunii Morning Glory difuzate pe postul radio Rock FM si include concursuri cu premii.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, Farmec si Gerovital.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatori:

a.            Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform sectiunii 2.

b.            Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0729 00 11 22 aparținând Rock FM conținând datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea adresata de realizatorul emisiunii.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalităti ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI CAMPANIEI

Concursurile Campaniei se vor desfășura pe durata acesteia in cadrul emisiunii Morning Glory in intervalul orar 07:00-10:00. La difuzarea semnalului de concurs, ascultatorii radio Rock Fm sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0729 00 11 22 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de realizatorul emisiunii pe postul de radio Rock Fm in ziua respectiva. Realizatorii emisiunii vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite apreciat ca fiind cel mai original/creativ pentru a-l declara castigator al editiei zilnice de Concurs pe cel care a transmis mesajul in cauza. Totodata, se poate intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis. Realizatorii emisiunii de la Rock FM decid asupra mesajului declarat ca fiind castigator. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie zilnica de concurs din cadrul Campaniei.

 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la tema concursului;

 b. Respectarea regulamentului campaniei

 c. Originalitate - Se punctează acele răspunsuri care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de răspunsurile celorlalți participanți.

d. Creativitate - Se punctează răspunsurile cele mai creative.

Daca intr-o zi de concurs nu exista participanti, premiul aferent acelei zile se reporteaza pentru urmatoarea zi, cand se va acorda un premiu suplimentar, catre un al doilea castigator. Daca nici in urmatoarea zi nu se atribuie premiul, atunci acesta va ramane la dispozitia Organizatorului.

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Partenerul media impreuna cu Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

Partenerul media va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

NOTA:

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda in total 5 (cinci) premii, fiecare dintre acestea constand intr-un pachet cu produse cosmetice si de igiena personala purtand marcile Farmec si Gerovital,  in valoare totala de 438,82 lei (TVA inclus).  In mod  concret, premiul individual este format din urmatoarele produse:

Produs

Bucati alocate concurs

Gerovital Kids spuma de dus Marshmallow

5

Gerovital Kids spuma de dus Vanilla Puffs

5

Gerovital Kids gel spalare corp & par hydra care

5

Gerovital Kids gel spalare corp & par sensitive

5

Gerovital Kids Sapun lichid spuma fresh energy

5

Gerovital Kids Sapun lichid spuma berry party

5

Gerovital Kids Crema Hidratanta fata si corp

5

Gerovital Kids ulei ingrijire bebe

5

Gerovital Kids Spuma Delicata Spalare Bebe

5

Gerovital Kids Pasta de dinti pt copii

5

Oita Spumita

5

Gerovital Men Spuma de Dus Energy

5

Gerovital Men Crema Antirid

5

Gerovital Men Deodorant Fresh

5

Gerovital Men Spuma De Ras Sensitive

5

Gerovital Men lotiune dupa ras cu Acid Hialuronic

5

Gerovital Spuma de Dus Sensitive

5

Gerovital Must Have Ser Contur Ochi 3% Cafeina

5

Gerovital Must Have Ser Hidratant

5

Gerovital Crema de Corp Hidratanta cu AH

5

Farmec Balsam maini instant soft

5

Farmec Crema Nutritiva Soft cu Ulei de Argan

5

Gerovital Tratament Expert Masca Intensiv Regeneranta cu Petroleum

5

Gerovital tratament Expert Sampon Regenerant cu Keratina

5

Gerovital Tratament Expert Kit Regenerare Par Fiole

5

 

Valoarea totala a premiilor acordate este de 2.194,1 lei, TVA inclus.  Premiile din cadrul Campaniei sunt acordate de catre Organizator.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor. Câștigătorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite și nu pot ceda drepturile asupra premiilor câștigate unor alte persoane.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe radio Rock FM.

Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa Organizatorului exonerează Organizatorul de orice răspundere.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii sau acestia refuza primirea premilor, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului, dupa caz.

De asemenea, Organizatorul nu este raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe si/sau suplimentare pentru intrarea in posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare, cheltuieli conexe etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data inscrierii la campanie

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii CANET RADIO SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), ai societatii MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L si cei ai societatii PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA.

Organizatorul își rezervă dreptul si isi asuma obligatia de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate. Refuzul de a furniza datele necesare stabilite dreptului de participare în Campanie și implicit validării dreptului de participare în Campanie, daca datele furnizate telefonic nu vor fi identice cu cele din documentele justificative ale castigatorilor, are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Nu sunt impozabile premiile sub valoarea sumei neimpozabile stabilite în sumă de 600 lei, inclusiv. Daca suma de 600 de lei sau cuantumul impozitului cu retinere la sursa este modificat/a in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului/incheierii conventiei de acordare a premiului, se va lua in considerare suma/impozitul astfel modificat/a.

 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmand ca ulterior sa se realizeze intrarea in posesie a premiului.

Reprezentantul Partenerului Media va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii de concurs a campaniei, pentru a completa datele comunicate la momentul participarii cu cele necesare predarii premiului.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Formalitatile necesare de punere in posesie si predare a premiului catre castigator se vor realiza de catre Organizator in termen de minimum 5 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. In situatia in care formalitatile de predare a premiului se realizeaza prin curier, dovada transmiterii premiului cu semnatura de primire emisa de serviciul de curierat este suficienta pentru transmiterea posesiei asupra premiului catre castigator.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Organizatorul poate prelungi acest termen (de 40 de zile lucratoare) atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Participantii nu au dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat si nici plata in numerar a premiului. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise catre Organizator sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va păstra confidențialitatea cu privire la datele personale ale Participanților, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării si acordarii premiilor prezentei Campanii.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.Rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general privind premiile castigate in cadrul concursurilor Rock FM afisat pe site-ul www.rockfm.ro.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)      la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)     la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Rock FM”

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

(“Gerovital Kids”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

1.      Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

FARMEC SA, societate cu sediul in Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16, avand codul fiscal RO199150, J12/14/1991 (denumită in cele ce urmează “Operator”)

PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA, cu sediul social in Bucuresti, Strada Nicolae Iorga, nr 13, corp A, camera 4, eraj 1, sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/14264/2014, cod de inregistrare fiscala RO33883390 (denumita in cele de urmeaza „Imputernicit”)

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Sub-Împuternicit 1 al Împuternicitului

prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002, atribut fiscal RO, (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit 2 al Împuternicitului”)

 

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu    privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

 

Date Operator

FARMEC SA, sediul in Cluj-Napoca, strada Henri Barbusse nr. 16, Romania, email gdpr@farmec.ro

 

Datele de contact ale Imputernicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu    privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro

 

2.      Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)            nume;

(ii)           prenume;

(iii)          numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)          data nasterii si localitatea (Data nasterii si localitatea de resedință/domiciliu vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania).

(v)           Alte date asociate aplicației WhatsApp (doar in cazul participantilor care se inscriu prin aceasta modalitate)

(vi)          raspunsul la intrebarea campaniei

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

(i)               adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;

(ii)              adresa de livrare a premiului;

(iii)            semnatura (/ pe dovada transmiterii premiului emisa de serviciul de curierat).

 

3.      Scopul prelucrării

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor in vederea:

(i)            organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)           desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)          atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv)             protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)

 

  1. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul candidatilor declarati castigatori.

 

5.      Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputernicit si Subimputerniciti vor fi dezvăluite curierului in vederea livrarii/acordarii premiului castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul / Imputernicitul / Subimputernicitii trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

 

6.      Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse / pe dovezile transmiterii premiilor emise de serviciul de curierat, vor fi stocate de catre Operator si Sub-Imputernicit conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc acordarea premiilor.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul, Imputernicitul si Sub-Imputernicitii vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitul, care nu are legatura cu acordarea premilor, va sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in materie de arhivare.

 

7.      Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)               dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)              dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)            dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)            dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)              dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)            dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)           dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)          dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

8.      Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul/ Subîmputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului / Subîmputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul / Subimputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

 

9.      Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, Imputernicit si Subimputernicitii implicati in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

 

10.  Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, fara insa a afecta in mod negativ sau a restrange suplimentar drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

 

11.  Alte prevederi

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

Organizator,

FARMEC S.A

Reprezentat prin

 

 

Imputernicit

PUBLICIS GROUPE MEDIA BUCHAREST SA

Reprezentat prin

 

 

Subimputerniciti

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.