REGULAMENT CAMPANIE: FOCUS SAT - Brigada

REGULAMENT CAMPANIE: FOCUS SAT - Brigada

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII CAMPANIEI

Organizatorul Campaniei promotionale FOCUS SAT - Brigada denumita in continuare “Campania” este STUFF MEDIA CONSULT SRL, cu sediul social in localitatea Bucuresti, str. Constantin Aricescu nr. 27, Bl 21, Ap 1, sector 1, cod poștal 011686, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40/15674/2003, cod unic de inregistrare RO15924034, denumita in continuare “Organizatorul” si MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliată CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”),  denumita in continuare Co-organizator, Organizatorul si Co-Organizatorul sunt denumiti impreuna “Organizatorii”.

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligați sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM.

 

Potrivit liberei decizii a Organizatorilor, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

 SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, ce poate fi receptat in Bucuresti si in alte orase din Romania si pe Internet.

Campania se desfasoara in perioada  16 Octombrie 2023 - 20 OCtombrie 2023, în cadrul programului matinal difuzat la postul radio ROCK FM in intervalul orar 07.00-10.00. In cadrul campaniei se vor organiza câte 1 (una) ediție zilnică de concurs cu premii, in total fiind organizate un numar de 5 (cinci) ediții de concurs (câte una pe zi în cadrul programului matinal Rock Fm).

 SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE

In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, sau adresa de corespondenta in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.

Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:

§ Persoanele care nu respecta prevederile Sectiunii 5;

§ Angajati ai Organizatorilor, Agenților precum si ai societatilor afiliate Organizatorilor;

§ Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;

§ Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o înscriere prealabila. Înscrierea la campanie se poate face la semnalul de concurs anunțat pe postul de radio ROCK FM, timițând mesaj pe whatsapp la numărul 0729 001 122 (tarif normal) și răspunzând la întrebarea/tema de concurs indicată conform Secțiunii 5.

Organizatorii nu răspund pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.

 SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Concursurile Campaniei se vor desfasura in perioada perioada 16 Octombrie 2023 -20 Octombrie 2023, in cadrul programului matinal difuzat la postul Rock FM, in intervalul 07.00-10.00, 1 (una) ediție pe zi.

In perioada Campaniei, realizatorii programului vor da semnalul de concurs si vor invita ascultatorii sa trimită pe numărul de whatsapp 0729 001 122 răspunsul la întrebarea adresată de către realizatorii Matinalului Rock FM. Mesajul apreciat de care realizatorii Matinalului Rock FM ca fiind cel mai original si impresionant va fi declarat castigator, ei pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis. Decizia realizatorilor este finala. Participantul a carui mesaj a fost declarant castigator va fi anuntat in direct. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri corecte, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Un participant se poate inscrie la toate editiile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

Participantul la campanie are obligatia de a furniza CO-Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform regulamentului.

Supravegherea modului de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si validare a acestora cade in sarcina CO-Organizatorului.

CO-Organizatorul va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

NOTA:

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca CO-Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.

 SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

6.1. Premiile oferite în cadrul campaniei constau fiecare în câte o tableta în valoare de 1.000 lei. Valoarea totală a premiilor este de 5.000 lei.

6.4. Premiul va fi acordat castigatorului de Organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectării prezentului regulament, astfel ca din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator sau intrării in posesia premiului, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor. Nu se poate solicita compensarea premiului în bani.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe radio Rock FM.

 SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „ROCK FM”, conform celor enuntate la sectiunea 5 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului. De asemenea, lista castigatorilor continand numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate poate fi publicata pe site-ul Rock fm.ro .

Un reprezentant al Co-Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 20 zile lucratoare de la data castigarii concursului Campaniei, in vederea confirmării datelor comunicate inițial si eventual completării acestora cu datele necesare pentru acordarea/intrarea in posesia premiului.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate DJilor, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantului in cauza, si respectiv neacordarea premiului.

Premiile Campaniei vor fi acordate și livrate de către Organizator prin intermediul serviciului de curierierat rapid la adresa de domiciliu/resedinta comunicata Co-Organizatorului.  Documentele justificative incheiate de curier la momentul livrarii premiului vor fi cele prin care se va dovedii intrarea in posesie a premiului de catre castigatorii Campaniei, nicio alta formalitate nu va fi necesara.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Pentru claritate, responsabilitate privind acordarea, eexpedierea și îndeplinirea formațităților de predare – primire revine exclusiv Organizatorului. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE

8.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

8.2. Pentru claritate se specifica ca, Organizatorul va achita impozitul pentru veniturile provenite din premii in numele fiecarui participant desemnat castigator, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul acordării premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII

Organizatorii sunt indreptațiți sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorilor. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorii urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia comuna a Organizatorilor este definitiva.

Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru:

· Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizatori;

· Dorinta castigatorului de a inlocui premiul castigat;

· Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial.

· Organizatorii nu vor fi raspunzatori pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;

SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor castigatori, le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 SECTIUNEA 11. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorilor, din motive independente de vointa lor, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.

Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizatori, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente de vointa lor si a carui aparitie il pune pe acestia din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii comune a Organizatorilor, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizatori. Organizatorul sau Co-Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si semnarea de primire, nu vor fi luate in considerare de catre Organizatori.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.



ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

STUFF MEDIA CONSULT SRL, cu sediul social in localitatea Bucuresti, str. Constantin Aricescu nr. 27, Bl 21, Ap 1, sector 1, cod poștal 011686, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40/15674/2003, cod unic de inregistrare RO15924034, (denumita in continuare "Operatorul");

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de organizator al Campaniei (denumita in continuare "Imputernicit"), prin intermediul:

CANET RADIO S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Splaiul Unirii nr.165, Cladirea TN Offices 1, et.10, camera C, sector 3, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/15043/2007, cod unic de inregistrare RO20211002, in calitate de persoana juridica romana detinatoare a licentei de radio “ROCK FM”;, în calitate de Sub-Împuternicit al Operatorului Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”)

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

· Nume si prenume;

· Numar de telefon mobil în format național de 10 cifre;

·  Data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie;

· Localitatea - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca este conform Regulamentului;

· mesajul/răspunsul transmis;

· vocea participantului în momentul transmiterii mesajului inregistrat sau live, în cadrul emisiunii.

Suplimentar, de la câștigător, se va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

· adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordae a premiului sau inmanarea a premiului;

· adresa postala – in vederea expedierii premiului;

· Semnatura pe procesul verbal de predare al premiului/AWB/confirmare de primire postala a premiului;

· Cod numeric personal – necesar pentru calcularea si virarea impozitului.

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare.

3. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:

1. Organizarii si desfasurarii campaniei;

2. Desemnarii si validarii castigatorilor;

3. Livrarii premiilor la adresa indicata de câștigator;

4. Indeplinirii obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului.

5. protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta).

1. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Datele personale mentionate la punctul 2 de mai sus vor fi prelucrate de operator, prin imputernicit și subimputerniciti, in temeiul consimtamantului participantilor, al interesului legitim de a derula Campania, pentru executarea contractului incheiat prin inscrierea voluntara a participantilor în Campanie si acceptarea de catre acestia a Regulamentului si a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti si Subimputerrnicit vor fi dezvăluite Imputernicitului si Sub-imputernicitului, companiei de curierat care va asigura livrarea premiilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 2 luni de la data incheierii campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 5 ani de la data încheierii exercițiului financiar în care s-a înregistrat acordarea premiului.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

1. (viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in București, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro) în legătură cu aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator și/sau Împuternicitul acestuia.

Datele de contact ale Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

STUFF MEDIA CONSULT SRL, cu sediul social in localitatea Bucuresti, str. Constantin Aricescu nr. 27, Bl 21, Ap 1, sector 1, cod poștal 011686.

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania – privacy@mgsi.ro- 021 318 8000

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Sub-imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

11. Alte prevederi 

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.