REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Bradulet, bradut, dragut de la Rock FM” 2022

REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA

Bradulet, bradut, dragut de la Rock FM” 2022


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „Bradulet, bradut dragut de la Rock FM” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”) si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro/romaniaaresangederocker.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro  sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Rock FM. Scopul Campaniei este de promovare a postului de radio Rock FM.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura pe postul de radio Rock FM in perioada 5 decembrie 2022 – 16 decembrie 2022 inclusiv. Concursul Campaniei are loc incepand cu data de 5 decembrie si pana la data de 16 decembrie 2022, inclusiv, iar castigatorii vor fi anuntati zilnic pe postul de radio Rock FM.


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, magazinuldebrazi.ro.


SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „Bradulet, bradut, dragut de la Rock FM” 2022” pot participa orice persoane fizice rezidente in Romania, cu varsta de peste 18 ani.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai altor firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.


SECTIUNEA 6. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform secțiunii numărul 2.

b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0729 001 122 aparținând Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la întrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Rock FM.

Organizatorii nu răspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.

Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul își rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.


SECTIUNEA 7. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 5 decembrie 2022 - 16 decembrie 2022 inclusiv, in fiecare zi de luni pana vineri, in intervalele orare 10:00 - 13:00 si 16:00 - 19:00, la semnalul de concurs, realizatorul de program de la Rock FM va lansa cerința/ întrebarea concursului.

Ascultătorii care vor sa participe la concurs vor trimite răspunsurile lor prin aplicația Whatsapp la numărul de telefon indicat de realizatorul de program de la Rock FM.

Realizatorii/Djii emisiunii de la Rock FM decid asupra răspunsului apreciat ca fiind câștigător. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei;

c. Originalitate;

d. Creativitate.

Mesajele care conțin un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legătura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorul nu își asuma responsabilitatea privind conținutul mesajelor, sau pentru mesaje care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate câștiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător ulterior, rămâne valabil doar primul premiu câștigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.


SECTIUNEA 8. PREMIILE OFERITE

In cadrul Campaniei, se va acorda 1 (un) singur premiu, la fiecare editie de concurs, in fiecare zi de luni pana vineri in perioada 5 decembrie - 16 decembrie 2022 inclusiv. Premiul pentru o ediție de concurs constă într-un (1) brad natural oferit de magazinuldebrazi.ro, livrat la adresa indicata de fiecare câștigător, în valoare de 300 lei fiecare.

In total se vor acorda 20 premii in valoare totala de 6.000 lei.

Premiul nu se preschimba in valoarea acestuia în bani.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock FM sau pe site-ul www.rockfm.ro.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.


SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe loc, in direct pe postul de radio „Rock FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de predare a premiului.

Reprezentantul Organizatorului va contacta câștigătorul telefonic sau prin email, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, vârsta si număr de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Participanții care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care câștigătorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Transmiterea premiului se va realiza de către Silva Group Ligistics Division S.R.L. care opereaza magazinul online www.magazinuldebrazi.ro in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 20 de zile lucrătoare de la data câștigării premiului. Organizatorul pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.


SECTIUNEA 11 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului, acordarii si expedierii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


 SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „Bradulet, bradut, dragut de la Rock FM” 2022” va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul rockfm.ro sau pe postul de radio Rock FM.


 SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor RockFM afisate pe site-ul www.rockfm.ro

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul rockfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Rock FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

  1. la publicarea pe site a Regulamentului modificat

  2. la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „ROCK FM”

 


ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei 

Bradulet, bradut, dragut de la Rock FM” 2022” (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –


  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operatorul" )

prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007, având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit 1”)

prin intermediul SILVA GROUP LOGISTCS DIVISION S.R.L. cu sediul in jud. Ilfov, Bulevardul Voluntari, Nr. 78, Com. Voluntari, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J23/3946/2016, CIF RO27794728, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit 2”) – exclusiv pentru expedierea premiilor.

Datele de contact pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro.

  1. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului 1 va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume și prenumele;

(ii) data nașterii;

(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(v) localitatea de resedinta/domiciliu;

Data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.

Suplimentar, de la câștigători, organizatorul mai colecteaza si prelucreaza următoarele date:

(vi) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu participanții și câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;

(viii) adresa de domiciliu sau de reședință pentru expedierea premiului.

  1. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:

(i)            organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)           desemnarii si validarii castigatorilor și a mesajelor ce vor fi incluse în campanie;

(iii)          atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

  1. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti in termen de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.

  1. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)            dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)           dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)          dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)          dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)           dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)          dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)         dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)        dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti si sub-imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

  1. Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.


Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 04.12.2022.


ORGANIZATOR:

Media Group Services International S.R.L.

Constantin Florin Ciobica