REGULAMENT ROCK FM – CAMPANIE PROMOTIONALA „Dorelan”

REGULAMENT ROCK FM CAMPANIE PROMOTIONALA „Dorelan”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania ce include concursuri cu premii „Dorelan” (denumit in cele ce urmeaza „Campania”) este organizat de catre DESIGN MYSLEEP SRL, cu sediul social in localitatea Brasov, Str. Alexandru cel Bun, nr.20 B, bl. F5, et.1, ap.3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J8/1311/2021, cod unic de inregistrare RO44214057, reprezentanta legal prin Dogaru Voichita, in calitate de Administrator, (denumita in continuare „Organizatorul”), si

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “ROCK FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata CANET RADIO SRL (“CANET RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Co-Organizatorul”), denumiti in continuare impreuna Organizatorii;

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Co-Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.rockfm.ro.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.rockfm.ro . Scopul Campaniei este de promovare a brandului Dorelan.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Rock FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.rockfm.ro

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in perioada 9-13 mai 2022, inclusiv. Concursurile Campaniei au loc in perioada 9-13 mai 2022, inclusiv, in cadrul programului matinal „Morning Glory” cu Razvan Exarhu la RockFM, desfasurat in fiecare zi de luni pana vineri din acest interval, intre orele 07.00-10.00.

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Rock FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Dorelan.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.



Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Pentru a participa la Campanie si pentru a putea câștiga premiul acordat de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Rock FM” conform Secțiunii numarul 2 de mai sus.

b. Participantul va transmite un mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0729001122 aparținând Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul audio la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Rock FM.

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, inclusiv a celora privind prelucrarea datelor cu caracter personal, participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Campania „Dorelanse va desfasura in perioada 9-13 mai 2022, inclusiv, in zilele de luni pana vineri. Concursurile Campaniei au loc in perioada 9-13 mai 2022, in zilele de luni pana vineri, in cadrul programelor postului Rock FM, in intervalul 07:00-10:00.

In intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, realizatorul programului le va cere ascultatorilor sa trimita un mesaj audio cu sunetele cerute de catre acesta folosind aplicatia WhatsApp, la numarul de telefon 0729 00 11 22 (tarif normal). Realizatorul programului va alege zilnic la libera sa apreciere cel mai interesant/haios/creativ mesaj al zilei pe care il va difuza in direct pe postul radio Rock FM. Participantul care a transmis mesajul audio in cauza si a fost ales castigatorul zilei va merge in etapa finala. Decizia realizatorului programului Morning glory cu privire la mesajul ales spre difuzare si ales castigatorul zilei este finala. Mecanismul se repeta in fiecare zi a saptamanii de concurs din cadrul campaniei. In etapa finala, dintre toti participantii ai caror mesaje audio a fost difuzate in direct pe postul radio Rock FM si au fost alesi castigatorul zilei in care au participat, se va desemna de catre realizatorul programului Moning Glory castigatorul concursului si al premiului constand intr-o saltea Wonder. Desemnarea castigatorului consursului se va face tinand cont de urmatoarele criterii:

a. Respectarea cerintei realizatorului

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

In cadrul Campaniei, se va acorda un singur premiu, una bucata saltea Wonder avand dimensiunile 160 x 200 x 24H, in valoare de 6.534 lei.

Co-organizatorul va asigura si va răspunde pentru organizarea zilnica a concursului, contactarea și validarea câștigătorului conform Regulamentului.

 

Premiul va fi acordat de catre Organizator, pe baza informatiilor trimise de catre Co-Organizator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti sau acordarea contravalorii premiului in bani.

Organizatorii isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Rock Fm sau pe site-ul www.rockfm.ro

Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa Organizatorilor, ii exonerează pe acestia din urma de orice răspundere.

Toate cheltuielile de expediere a premiului cad in sarcina Organizatorului.

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „Dorelanpoate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii DESIGN MYSLEEP, Canet Radio SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Rock FM”), precum si ai celorlalte socetati implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Co-organzatorul își rezervă dreptul si isi asuma obligatia de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate anterioar. Refuzul de a furniza datele necesare stabilire dreptului de participare în Campanie și implicit validării dreptului de participare în Campanie are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, daca va fi cazul.

Pentru claritate se specifica ca, Organizatorul va suporta si va achita impozitul pentru veniturile provenite din premii in numele fiecarui participant desemnat castigator, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul acordării premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorul campaniei va fi anuntat pe postul de radio „Rock FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.

Procedura de validare finala si de colectare a datelor castigatorului va intra in sarcina Co-Organizatorului.

In situatia in care se considera necesar, Co-Organizatorul va contacta castigatorul telefonic, in maxim 10 zile lucratoare de la data finalizarii campaniei, dar numai dupa incheierea procedurii de validare de catre Co-organizator, in vederea confirmarii datelor comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru acordarea premiului.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de programe, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptatesc Organizatorii sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Premiul campaniei va fi acordat dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui document de predare-primire. Documentul in cauza va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului/campaniei si date dintre cele care au fost comunicate direct de catre participantul desemnat castigator.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitățile necesare de punere in posesie se vor întocmi prin intermediul serviciului de curierat rapid, in minimum 10 zile lucrătoare si maximum 30 de zile lucrătoare de la data incheierii Campaniei, de către Co-organizator.

Din momentul in care premiul oferit in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul livrarii/semnarii de primire a AWB-ului, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Organizatorii pot prelungi acest termen, prin decizie comuna, atunci cand din motive organizatorice nu pot incheia formalitatile de acordare a premiului inauntrul termenului maximal mentionat anetrior, cu conditia ca noul termen si situatiile ce au determinat intarzierea formalitatilor sa fie comunicate castigatorilor.

Participantii nu au dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise de Co-organizator sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „Dorelanva putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.rockfm.ro.

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.rockfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor RockFM afisate pe site-ul www.rockfm.ro

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul rockfm.ro. Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe site a Regulamentului modificat.



ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Dorelan (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

DESIGN MYSLEEP S.R.L., cu sediul social in localitatea Brasov, Str.Alexandru cel Bun, nr.20 B, bl.F5, et.1, ap.3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J8/1311/2021, cod unic de inregistrare RO44214057, (in calitate de „Operator”) și de

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează Imputernicit”)

prin intermediul CANET RADIO S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”) și al

Datele de contact pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

DESIGN MYSLEEP S.R.L., cu sediul social in localitatea Brasov, Str. Alexandru cel Bun, nr.20, bl.F5, et.1, ap.3, , email: …………………….



MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro

2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului și a Subîmputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv) data nasterii

(v) localitatea de resedinta/domiciliu

Data nasterii si localitatea de resedinta/domiciliu va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si resedinta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

(v) vocea

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

(i) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;

(ii) adresa postala pentru livrarea premiului;

(iii) codul numeric personal

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare.

3. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv) protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)

4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul candidatilor declarati castigatori.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de [60] de zile de la incheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului si Subimputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/Sub-imputerniciti in termen de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatoru/Imputernicitul/Sub-Imputernicitul va sterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor si Sub-Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti si sub-imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform Regulamentului Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.



ORGANIZATORII:

DESIGN MYSLEEP SRL Media Group Services International S.R.L.